refresh About Resepi Chat Google+
Follow | dashb

Hello and welcome to my Blog.
I pour my heart and thoughts here. Pardon my words




why should I be so confused?

I had tried to express myself, but couldn't do that because I was afraid that it will hurt someone. I never knew that not expressing myself hurt myself

Sometimes when you realize there is no one by your side, you know it’s time to learn how to face things alone

Broken promises - sometimes it happens.. and it's not fun


Intelligence is beauty
{PERMALINK} Wednesday, 26 September 2012


so as we already know, beauty is not just depends on our appearance.. but also depending on our own personality.. stop being unhappy with yourself.. you are just unique on your own way.. stop hating your face, your personality, your quirks... because without those things you wouldn't be you.. be confident with who you are and smile.. yang penting adalah cara pembawakkan diri... maybe lebih berdikari kan?


I have been in this situation... when someone trying to change myself.. sakit kan rasa? tertanya tanya "why he can't accept us as we are?" 


sehinggalah satu masa that I really cannot stand and try to think about what he says.. ape yang ekin nampak adalah semua berpunca dari diri ekin sendiri.. bukan dia cuba nk ubah ekin, maybe cuma nk sedarkan kesilapan ekin.. overreact kot! haha actually kan, kekadang keburukkan yang kite nampak tu cuma kerisauan yang over sampai makan diri sendiri balik.. terlalu berfikiran negatif.. benda yang camni lah selalunya merosakkan keadaan.. fiuhhh! pastu mule lah perasaan sedih bergelumang zzzzzz! tapi tu cite sebulan yang lepas~ keh keh


So now I stick with my decision! my happiness will not depends on others anymore! I have to learn and grow with each choice I have make! everything is worth it.. I don't worry about situations that I can't control.. I keep myself busy controlling the things that depend on me.. Through this process, I discovered the power of positive thinking and acceptance.. kesimpulannya, dengan kebijaksaan yang ekin ada ni, ekin rasa ekin cantik.. haha k bye!

Labels:



Blogger Mat Jo said...

len kali wat post pasal,
intelligence is handsome,
baru semangat sikit Mat Jo nak baca, ahaks, gurau je,

 
Blogger eikyn grinx's said...

@Mat Jo haha ! laki pn boleh cantik jugak kot mat jo! :P

 
Blogger Mat Jo said...

@eikyn grinx's
Mat Jo lagi suka orang cakap Mat Jo handsome dari cantik,
meremang bulu roma kalau ade orang cakap Mat Jo cantik, ahaks

 
Blogger Muhammad Firdaus Bin Kamarudin said...

Patutla la orang cina yang pandai2 cantik, :D

 
Blogger eikyn grinx's said...

@Mat Jo haha ekin dgr pn ekin meremang jgak Mat jo! keh keh... *nak muntah pn ade...

 
Blogger eikyn grinx's said...

@Muhammad Firdaus Bin Kamarudin hehe mude2 semua hot firdaus.. tgk yg dh tue.. sume sepesen je... rmbut kerinting.. :P

 
Blogger Mat Jo said...

@eikyn grinx's
kalau kena panggil cantik,
sah2 spesies len nie, ahaks

 
Blogger eikyn grinx's said...

@Mat Jo hehe spesis cocok tuhhhh~

 
Blogger Mat Jo said...

@eikyn grinx's
spesies "cocok"?
ish, tak penah dengar nie,
almaklum la, kurang tengak national geography, ahaks

 
Blogger eikyn grinx's said...

@Mat Johaha tak tengok national geo pn dah bersepah kot depan mata..

 



Older | Newer


Older | Newer