refresh About Resepi Chat Google+
Follow | dashb

Hello and welcome to my Blog.
I pour my heart and thoughts here. Pardon my words




Think, reflect and act upon it
Resepi Pancake
fair-weather friends
Resepi Chocolate Pudding
Resepi Red Velvet Cookies
We ruined each other by being together
Tamat chapter Diploma
Leftovers
Stop trying to "be strong"
Cuma mampu "save as draft"

I had tried to express myself, but couldn't do that because I was afraid that it will hurt someone. I never knew that not expressing myself hurt myself

Sometimes when you realize there is no one by your side, you know it’s time to learn how to face things alone

Broken promises - sometimes it happens.. and it's not fun


How on earth result boleh tersilap key in
{PERMALINK} Tuesday, 20 May 2014 0 Comments {S}


Aku tak tahu la apa punca masalah sangat sampai result aku pn ade subjek yang missing. Come on la kelas aku cuma ada 4 orang student back then, tak kan benda sekecil tu boleh nak buat confuse. Yang terkena student.

My bad jugak sebab tak double check result masa itu, tapi honsetly kalau dh lepas 2 bulan cuti nak expect aku ingat apa subjek yang aku ambil semester lepas, yeah memang aku pun blur. Dalam sistem korang dah tercatat dah nama student and carry mark, how on earth still make a mistake tertukar tertukar.

Plus terang terang masa exam tercatat No Matriks student, and aku oftenly kalau exam memang akan catit nama aku. To ease my lecturer nak key in markah tapi.... -_-

Labels:



Post a Comment



Older | Newer


Older | Newer